Optimizacija poslovanja
NIJE PRODUKTIVNO SVE RADITI SAM (DELEGIRANJE I LEADERSHIP)
Termin: 12.11.2019.
Vlasnici, direktori te voditelji timova često nailaze na prepreke u provođenju vlastitih ideja i ciljeva. Voditi uspješno poslovanje izazovan je i zahtjevan zadatak, ali postoje mnogi alati i vještine koji to uvelike olakšavaju. Poznato je da već i “rukovođenje” samim sobom zahtijeva određenu vještinu i disciplinu, a rukovođenje poslovanjem, timom i zaposlenicima zaista može postati vrlo opterećujuće ako mu se ne pristupi na ispravan način. Za uspješno rukovođenje, osim iskustva, potrebno je poznavati te aktivno upotrebljavati dodatne alate i vještine gdje poseban naglasak treba staviti na poznavanje procesa delegiranja. Ukratko, delegiranje znači da osoba koja je nadređena (vlasnik, direktor, ravnatelj, voditelj) raspodjeljuje zadatke zaposlenicima zajedno s odgovornostima i ovlastima za izvršenje istih. Učinkovitim delegiranjem postižemo da zaposlenici samostalno i uspješno obavljaju dodijeljene zadatke bez izravne uključenosti nadređenog, ali odgovornost za rezultat ostaje na nadređenom. Za uspješno poslovanje, posebno u „većim“ tvrtkama i organizacijama, potrebno je i “podijeliti” odgovornosti. Tu se upoznajemo s terminom prijenos kompetencije. Mnogi pretpostavljaju da su delegiranje i prijenos kompetencije ista stvar, a u praksi su to potpuno različiti pojmovi.
Edukacija na temu „Optimizacija poslovanja“ naučit će nas kako na pravilan i učinkovit način rukovoditi zaposlenicima, delegirati zadatke, prenositi kompetencije, izbjeći izjavu “to nije moj posao”, uspostaviti red kroz protokole. Naučit će nas i koje alate u svakodnevnom radu treba koristiti kako bismo optimalno poslovali i kontinuirano povećavali broj zadovoljnih korisnika.
Iz sadržaja:
- Što je optimizacija?
- Rukovođenje kao interakcija
- Stil i dimenzija rukovođenja
- Zašto delegirati?
- Kada i kako delegirati?
- Što delegirati, a što ne?
- Kako upravljati zadacima?
- Povratna informacija zaposlenicima o učinku
- Upravljanje vremenom i ciljevima
Nakon ovog seminara, vlasnici, direktori, voditelji timova i nosioci poslovanja razvit će svoju vještinu upravljanja timom, efikasnijeg upravljanja vremenom i procesom procjene učinka usmjeravanjem zaposlenika, delegiranjem zadataka i razvojnim razgovorima.
Optimizirati poslovanje znači efikasno upravljati sa svim resursima što omogućuje učinkovito rukovođenje zaposlenikom, timom i poslovanjem. To je važno zato da bi Vama ostalo više vremena za strateško upravljanje i razvoj svojih zaposlenika.